9 Ağustos 2017 Çarşamba

Hayvanlarla İletişim Seansı


Hayvanlarla iletişim seansı almak ister misiniz?

Hayvanlarla, doğayla, böceklerle, bitkilerle iletişim mümkün. Hayvanlarla iletişim nedir, tekniği, uygulama metodunu Bashico hayvanlarla ve doğayla iletişime dair yazılarımın bulunduğu hayvanlarla konuşmak bloglarımda detaylı yazdım. Bir kaç yıldır evde 3 çocuğumu yetiştirirken vaktim elverdikçe hayvanlarını kaybeden ya da hayvanlarıyla konuşmak isteyen kişiler için iletişim seansları yapıyorum. Hayvanlarınız size hayatınızda rehberlik yapacak muhteşem mesajlar gönderiyor olabilir. 

Size özel bu mesajlarını merak ediyor musunuz?

Hayvanınızla iletişim danışmanlık seansı hakkında hizmet bedeli bilgisi almak istiyorsanız  dogalanneyim@gmail.com adresine bir e-posta gönderebilirsiniz.

Hayvanlarını kaybedenleri buluşturmak ve destek amacıyla bir Türkçe facebook grubu kurdum:
Melek Hayvanlar, Destek ve Hayvanlarla iletişim

Hayvanlardan mesajlar facebook sayfam:
https://www.facebook.com/hayvanlardanmesajlar

Hayvanlardan mesajlar instagram:
https://www.instagram.com/hayvanlardanmesajlar/



Daha önce seans almış olanlar ne dedi?

"3 yil once canim kadar sevdigim kopegimi 4 yasinda ve hic beklemedigimiz bir anda 3 gun icinde kaybettim.Cok aci cektim hala da uzuluyorum gecmiyor acisi..Sonra Basak Yaykin Pirtini sayesinde bana cok fazla yollar acildi. Kendisi Lindayla iletisime gecerek bana yeniden gelebilecegi haberini verdi, iyi oldugunu beni ziyaret ettigini de ogrenmis oldum. Bunun yani sira yine yonlendirmeleri sayesinde ben de iletisim kurmayi ogrendim.ama cok arastirdim tabi ki ve pratik cok yaptim. Hayatima harika insanlar girdi bu sure zarfinda hala arada nasilsin diye soran cok insanla tanistim.
Sonucta sunu ogrendim, hayvanlar icin ölüm birsey ifade etmiyor onlar mutlu, yalnizca sizin uzulmenizle onlar sahiplerine cok duskun olduklari icin ben sahibimi uzdum diyerek huzura kavusamuyorlar. Bir digeri de tabi ki her hayvan geri donecek diye birsey yok ama sizi ziyaret ettigini anlayabilirsiniz , eger aglamaz ve gulumseyerek hatiralarinizi dusunurseniz.
Inanin keske her ogrendigimi sizinle paylasabilsem yazabilsem vaktim olsa..ama Basak hayatimi devam etmemde bana yardimci olan yegane insandir, ona sonsuz tesekkur ederim. Ben cok sansliydim ki hayatima yurtdisindan bile harika insanlar cikardi.. biliyorum acisi gecmiyor, yerine de kimse konulmuyor ama biz daha dunyaya gelmeden once bu hayvanlarin hayatimizda bukadar kalacagi ile ilgili anlasmamizi yapiyoruz aslinda ve bunu degistirebilecek hicbirsey olmuyor maalesef. Yine de melek olan cocuklarimizin, hayat arkadaslarimizin hep yaninizda oldugunu asla unutmayin..yeterli sakinlikte huzurda olursaniz bir sicaklik veya serinlik hissettiginizde guzel dostunuzun yaninizda oldugunu da hissedebilirsiniz... " Duygu S.,https://hayvanlarlailetisim.wordpress.com

    ****************************************************************************

"Herkese merhabalar.. Baku'den selamlar..Buradaki mesajlarinizi okuyup gozyaslarimi tutamadim.. Sevdiginiz bir CAN kaybettiniz, buyuk kalbinize ve aciniza saygim sonsuzdur.. Basiniz sag olsun.. Grubunuza katilmamin sebebi, Sevgili Basak Hanimdir ve onun bana gosterdigi ilgi ve inanilmaz destegidir..

Tam 2 sene once, herseyden cok sevdigim inanilmaz akilli seker bebegimi trajik bir sekilde kaybettim.. Habes kedicigim Isya henuz 2 yasindaydi, feci bir sekilde kollarimda oldu.. Sadece bir kedi degildi bizim icin, ailemizin sevimli ferdi idi, onun icin dogum gunu partisi bile yapiyorduk... Cok seviyorduk Isya'yi, o da bizi. Biliyorum, herkes icin kedisi veya kopegi degerli ve inanilmazdi, o da bizim icin oyleydi...

Olgun bir bayan olmama ragmen, kendimi kaybettim, siddetli depresyona girdim, isimi biraktim, kimseyle konusmaz oldum, kayip ve suc duygusu beni bitiriyordu... hergun onu gomdugum parka gidip agliyordum saatlerce, ne kadar onu sevdigimi ve ozledigimi anlatiyordum.. O parka gidince sanki ona daha yakin hissediyordum kendimi... bir gun bu aciya dayanamayip internette olen hayvanlarla ilgili sitelere bakiyordum, olen hayvanlarla iletisim diye Turkce siteyi bulup yardim icin yalvardim. Acikcasi, sitede o kadar hikaye varken bana cevap yazacaklar mi diye pek inanmadan mesaj attim. Ve mucize gerceklesti. Beni en kotu gunumde yalniz birakmayan BASAK HANIM bana cevap yazdi (gozlerim doldu o ani dusununce) ve istegim uzerine Isya ile iletisime gecti... Gelen cevaplar beni oldukca sasirtti, cunki Basak Hanima hic anlatmadigim seyleri okudum, cevaplarin gercekten de Isya bebegimden geldigi suphesizdi.

Samimi soyleyeyim, bu olaydan once bu tur olaylara hic tanik olmadim, ve kolay inanan biri de degilim. Hani, duymak istedigim olaya bile kanitsiz inanabilecek biri degilim kesinlikle. Fakat Basak Hanimi tanidim ve hayatim degisti.. Basak Hanim araciligi ile kedime hergun geri donmesini yalvarip durdum, konustuk.

Boyle bir kac ay gecti fakat acim az bile olsa dinmedi... Onu kalbimden, beynimden asla "birakmadim", dusuncelerimde hep onunla konusuyordum, ona hergun sonsuz sevgimi, enerjimi gonderiyordum, evde her odaya resimlerini koydum konustum yalvardim nolur bize don diye... Bir gun, Basak Hanim bana iletti ki Isya'm geri donecek ve buna hazir olmami istedi... Onu nasil taniyabilecegimi anlatti (zaten aylardir gozlerim sokakta kedi yavrusunu aradi, gorunce "bu, o mu" diye soruyordum kalbimi.. ama kalbim susuyordu).

Kucucuk 2 aylik kedi yavrusunu eve goturduk. Goturdugumuz andan beri bir kez bile aglamadi yavru. Kedicik eve girince, her yeni gelen kedi gibi yabancilik gostermedi, hic bir yeri koklamadi bir kez bile, sanki her bir yeri cok iyi taniyormus gibi davrandi.. Evde bunca oda varken sirf Isya'nin odasina eminlikle girdi ilk gelince, birebir onun TUM hareketlerini sergiledi... isya'nin saklandigi yeri vardi, hemen oraya gitti kontrol etti, inanilmazdi... Yemek kabini ve tuvaletini bile eski yerine kendisi kafasiyla itti ( yavru gelince farkli yere koymustuk, fakat artik eski yerdeler). Annem, esim, abim tum olaylari saskinlikla izlediler. Esim, gayet mantikli olgun bir insan, bunlari izleyince, "evet bu kesinlikle Isya, o dondu" dedi. Sanki hareketleriyle, bu benim, ben dondum diye mesaj veriyordu. Ve en onemlisi, sezilerim hep cok guclu oldu, ve bu kucuk yavruyu gorunce "evet, bu Isya" dedi kalbim...

Yavru artik buyudu, bir kac ay sonra 2. yasini kutlayacagiz... Ve hep dusundugum sey 'ya Basak Hanimi tanimamis olsaydim eger, bebegim donmeseydi, ben ne yapardim, azaplarin icinde daha ne kadar yasayacaktim'..." Zara A.

     ****************************************************************************

"İlk köpeğim, canım beagle'ım geçtiğimiz Aralık ayında ilk defa çok hastalandı. Birkaç kere mucizevi şekilde iyileştikten sonra onu uyutmak zorunda kaldık. Çektiği acıya ne kendisi ne de biz dayanamadık artık. Çocuklarım onsuz bir hayatı bilmiyorlardı. Ellerimde uyutuldu, kollarımda son nefesini verdi ve bu hayatımda başıma gelen en zor şeydi. 9 yaşındaydı, tam iki ay oldu ama acısı dün gibi. Sevgili arkadaşım Başak onunla iletişime geçti ve bana Başak aracılığıyla ilettiği durumu beni rahatlattı. Başak'ın bile bilmesinin mümkün olmadığı şeyleri söyledi. Onun şu anda mutlu ve huzurlu olduğunu bilmek ve ihtiyacımız olduğunda onunla iletişime geçebilmek harika bir duygu çünkü oğlum buna çok açık ve seve seve ilişki kuruyor. Başak'a beni rahatlattığı için ayrıca teşekkür etmek istiyorum." Selen A.

   *************************************************************************

"Benim de ineklerimle; toprağımda yaşayan tüm canlılarla kurduğuma inandığım bir ilişkim var.bir etoburum ve olabildiğince sadece kendi baktığım hayvanı vakti zamanı geldiğinde öngördüğüm bir ritüelle soframa koymayı tercih ediyorum.vakti zamanı gelmek demek de ineklerimin olabildiğince kaliteli,uzun ve mutlu bir hayata sahip olmaları.bu sebeple sürünün en görmüş geçirmişlerinden biriyle konuşmasını istemiştim Basak hanım'dan.vizyon açıcıydı; yaptığım güzel şeylerin yanında daha ne çok gelişmem gerektiğini görmeme vesile oldu." Aysun The Sütçü

*************************************************************************


 "Sevgili Cancan kafasına göre takilmayi seven, kanımca inatçı ve isyankâr bir kaplumbagaydi. Bana zaman zaman hayvanlarla ve onların doğal yaşamlarıyla ilgili içgörüler verirdi. Huşu içinde kabul ederdim. Sonra zihnim devreye girerdi ve " AyNur amma uydurukcusun ha!" derdi. Sevgili Başak'la bir gün konuşurken Cancan'in yine firar ettiğini ama bu sefer uzun sürdüğünü ve endiselendigimi anlattım. O da bana bin bir türlü yeteneklerinden birinden söz etti ve onunla iletişime geçti. O an tipki cocuklarimiz gibi ev hayvanlarimizin da ruhumuzun aynası olduğunu ve nasil icimizi,disimizi ...bizi yansittigini anladim. Çok da mantikliydi. Zihnin faşizanca yorumlarından azade , evrenin ruhuyla rezone bir can tabii ki en gerçek bilgiyi verecekti benimle ilgili . Sonra daha sık dinlemeye başladım Cancan'ı. Cunku bir uydurukcu degil, aslinda ucuncu kulagimi aktive ettigime kani olmustum artik :) Ondan Gitmek istediğini duyduğumda içim bir hoş oldu. Daha bir ozendim suyuna, yiyeceğine... Ama gitti basina buyruk Cancan ve gidişiyle de hediyelere boğdu beni.. Bilmediğim konularda bilgiler verdi bana. Her varligin, hayatimizda kalisiyla olduğu gibi gidişleriyle de hediye olduklarini anlamistim artik. Ve burada Başak' un rehberliği olmasaydi ben bana sunulmuş güzelliklerin hiçbirinden haberdar olamayacaktim.
Sevgili Başak iyi ki seni tanidim, iyi ki varliginla bu zamanı onurlandiriyorsun.. Olmakta olduğun alan için minnetarim." Aynur Ö.

 ******************************************************************************
"2013 güzünde yürüyemez halde bulup, 2015'e kadar bizimle yaşayan Saksağan Pika. Malesef hiç bir zaman uçamadı. bir kedi saldırısından olduğunu tahmin ettiğimiz darbe kalıcı bir hasar bırakmıştı. Zaman içinde ayaklanıp aksak da olsa yürüyüp koşabilmesi ve tüneyebilmesi tesellimiz oldu. Geçtiğimiz güz aniden hastalanıp 1 gün içinde öldü. Evde bakılan vahşi hayvanlar malesef bağışıklık acısından çok gücsüz oluyorlar. Her hayvan kendi doğasında yaşayabilse keşke... Bu hem fiziksel bakımı hem ruhen etkisi acısından zorlu 2 sene aynı zamanda kıymetli bir öğrenme süreciydi. Saksağan kuşunun ne kadar akıllı olduğuna inanamazsınız. (bazı antikalıklarını designbypika.tumblr.com blogunda paylaşmıştım). Ne var ki yaşadığı travma onu çok ürkek ve çekingen kılmıştı ve iletişim kurmak zordu. Güveni hiç bir zaman tam kurulamadı. Başak Hanım Pika ile "konuşarak" bize bu süreçte destek olmuştur, kendisine minnettarım. Onun sayesinde bir ağaçcığı olmuştu ve nitekim bir ağaçcık altında öldü. Umarım bedeninden özgürleşen ruhu huzura ermiştir. Bizi hatalarımızla iyi niyetimizle affetmiş anlamış ve teşekkür etmiştir. Sevgiler." Umut T.

*******************************
www.BasakPirtini.com